ࡱ> 9;8bjbjWW.55@@@@@TTTThT,___P,R,R,R,R,R,R,.K1PR,-@_____R,@@,_.@@P,_P,$*,XT*<,,0,*1@10,1@,4_______R,R, ___,____1_________ :Rzut poziomy Streszczenie W trakcie lekcji uczniowie zostan zapoznani z ruchem odbywajcym w dwch wymiarach - rzutem poziomym przedstawionym jako zBo|enie dwch ruchw wzgldem wzajemnie prostopadBych osi wspBrzdnych. Podstawa programowa Pojcie rzutu poziomego znajduje si w podstawie programowej fizyki na poziomie rozszerzonym Cele ksztaBcenia  wymagania oglne: Etap edukacyjny: IV, przedmiot: fizyka(poziom rozszerzony) Znajomo[ i umiejtno[ wykorzystania poj i praw fizyki do wyja[niania procesw i zjawisk w przyrodzie. IV. Budowa prostych modeli fizycznych i matematycznych do opisu zjawisk. V. Planowanie i wykonywanie prostych do[wiadczeD i analiza ich wynikw. Cel wyznaczenie rwnaD opisujcych max. zasig i prdko[ chwilow Przebieg B l n   r t (0Žރy޽޽wgT$hD5CJOJQJaJmHnHuhh#hD5CJOJQJaJUhh#hD6\hh#hD6hh#h NHOJQJhh#h OJQJ"hh#h 56CJOJQJaJh OJQJhDOJQJhh#hD5OJQJhh#hDNHOJQJhh#hDOJQJhh#hD5CJaJhh#hD5aJ 6 n B h j r $`a$gdD$ & F;^`;a$gdD$a$gdD$a$gd $a$gdD $a$gdD dgdD$Yd^`Ya$gdDr B24  $a$gdD$ & Fa$gdD$a$gdD $ & Fa$gdD zaj: Wprowadzenie (15 minut). Prezentacja przedstawiajca rzut poziomy. Praca w zespoBach (15 minut). Rozwizywanie zaBczonych zadaD rachunkowych. Symulacje komputerowe http://phet.colorado.edu - Projectile Motion. Uczniowie poprzez zmian wysoko[ci i prdko[ci pocztkowej sprawdzaj jak te parametry wpBywaj na zasig rzutu. (10 minut) Dyskusja podsumowujca (5 minut). 0B24 h aJ hDhS|hDhDOJQJhh#hDOJQJhh#hD5CJOJQJaJhD5CJOJQJaJhh#hDOJQJ\*hh#hD5CJOJQJaJmHnHu$Yd^`Ya$gdD,1h. A!"#$% ^ 2 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~_HmHnHsHtHD`D DNormalnyCJ_HaJmHsHtHZ@Z D NagBwek 2$<@&56CJOJQJ\]aJX@X D NagBwek 3$<@&5CJOJQJ\^JaJJA J Domy[lna czcionka akapituPiP  Standardowy4 l4a ,k , Bez listy bb DNagBwek 2 Znak,56CJOJQJ\]_HaJmHsHtH`` DNagBwek 3 Znak*5CJOJQJ\^J_HaJmHsHtH@@ DAkapit z list ^V/"V DDefault 7$8$H$!B*CJ_HaJmHphsHtHVO2V DTEMAT$dha$CJ OJPJQJ^JaJtH PK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!RY7mtheme/theme/theme1.xmlYMoE#F{oc'vGuرHF[x=ޝzvg53NjHH8PTj%.H 3kT\}yg CDHfP\ IC>i n$N4)߻UL>JeKK2e,/nEހbFZ͹ #ζKk_9 adZĈꔔK=.xMfdC6Nb-켱K\X" T30P's~Stу>G%M.O"Mry8E?ԥL#SCߜbGӣE|Eʀ'<{(Z"y'N<.Ev,I A6Nv&t"-=1c8U8")QHcBJK] .H0-uIlm2-fjqVf9P('suXmd)̪eY(G]Y䀰zoP nI xy "=kk|l1Q~6M%7_ǬZQ yٿ jmZx^(Q\gQ>BANT~jCoEA3d]dm2iVֵ褽Vl<s,>gÙ/ΫŋtvavDWCd(, ~{-0%M2&a: _PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 +_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!RY7mtheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK]  0 r  8@0(  B S  ?U{^ ,KO4`3Tf Co*4r8Gt.=2HС\=mWzT3t~Vlxm h8^h`o(hH. ^`hH.  L ^ `LhH.   ^ `hH. xx^x`hH. HLH^H`LhH. ^`hH. ^`hH. L^`LhH. ^`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o p^p`OJQJo( @ ^@ `OJQJo(^`OJQJ^Jo(o ^`OJQJo( ^`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o P^P`OJQJo(h^`o(.^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L. h8^h`o(hH.^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.0^`0o(. ^`hH.  L^ `LhH.  ^ `hH. m^m`hH. =L^=`LhH.  ^ `hH. ^`hH. L^`LhH.^`o(.^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`o(.^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.h^`OJQJo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hH80^8`0o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH. 8G`3t=2\=mW Co,KO 4>Hj